پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

پخش سریال «اکازیون» مسعود اطیابی در نوروز ۱۴۰۳ + بازیگران و خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۱۶۲۰۵
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
پخش سریال «اکازیون» مسعود اطیابی در نوروز ۱۴۰۳ + بازیگران و خلاصه داستان
سریال «اکازیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی تولید پلتفرم نماوا قرار است در ایام نوروز رونمایی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «اکازیون» عنوان سریال جدید سید مسعود اطیابی است که نماوا با اختصاص بخشی ویژه به آن در پلتفرمش و انتشار عکس‌ها و خلاصه داستان سریال به شکل رسمی از آن رونمایی کرد. سریالی که به احتمال زیاد پخش آن هم‌زمان با ایام نوروز آغاز می‌شود. نماوا در حال تولید سریال کمدی «اکازیون» است که به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فضای دهه هفتادی در حال تولید است. مسعود اطیابی امسال حسابی پرکار بود. او ابتدای سال درگیر ساخت فیلم «هتل» بود که در اکران عمومی توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و عنوان دومین سریال پرفروش تاریخ سینمای ایران را از آن خودش کند. در ادامه سریال کمدی «نیسان آبی ۲» را جلوی دوربین برد که پخش آن هفته گذشته به پایان رسید و در ادامه قسمت سوم فیلم «تگزاس» را ساخت و بعد از آن مشغول کارگردانی سریال «اکازیون» شد.

بازیگران

هادی کاظمی بازیگر اصلی سریال «اکازیون» است. اطیابی که این سریال را به مانند اکثر کارهایش براساس فیلمنامه‌ای از «حمزه صالحی» جلوی دوربین برده است. کاظمی که سابقه همکاری با اطیابی در فیلم پرفروش «بخارست» را دارد در سریال «اکازیون» همکاری دیگری را با هم تجربه کردند. غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، ایمان صفا، سام نوری، نعیمه نظام دوست و شمسی فضل‌اللهی دیگر بازیگران اصلی سریال هستند.

خلاصه داستان
طبق اطلاعات منتشر شده در پلتفرم «نماوا» این سریال، داستان مردی را روایت می‌کند به نام بهرام که همراه خانواده‌اش در کار برگزاری مراسم عروسی هستند، او در فرودگاه متوجه می‌شود که ممنوع‌الخروج شده و حالا باید هر طور شده پول فراهم کند. داستان این سریال در دهه هفتاد و بخش‌هایی از آن هم در دوران معاصر روایت می‌شود.

«اکازیون» که این روز‌ها مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد به احتمال زیاد از نوروز سال ۱۴۰۳ انتشار خود را آغاز می‌کند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->